Blogg 100 inlägg #001

23 Jan

Lite så här i elfte timmen bestämde jag mig för att joina utmaningen som cirkulerat på Twitter idag, nämligen att skriva minst ett blogginlägg om dagen de närmaste 100 dagarna!

Har funderat lite från och till hela dagen men det som fick mig att slutligen bestämma mig var att jag kom på att jag ju faktiskt kan blogga från mobilen! Vissa dagar sätter jag inte ens på datorn längre när jag kommer hem så jag vet att om det hänger på det kommer jag inte att orka fullfölja. Men WordPressappen verkar funka helt ok och då blir saker och ting genast lättare.

Jag får väl skrinlägga mitt andra projekt100, eftersom det inte har gått särskilt bra. 18 inlägg på hur lång tid som helst – nej, inte inspirerande nånstans!

Det här första inlägget blir nog rätt menlöst för de allra flesta – man bara talar om att man tänker vara med typ. Så jag ska sova på saken och försöka få fram nåt vettigare i nästa inlägg. I säng för sent som vanligt. Jag lär mig aldrig.

2 svar to “Blogg 100 inlägg #001”

  1. Camilla januari 24, 2013 den 12:04 e m #

    Ja, vad roligt! Jag har saknat att läsa dina inlägg.

    • Anna Kristina januari 24, 2013 den 1:34 e m #

      Oj, tack. Ja, nu ökade ju pressen.. 🙂

Kommentera

