Lördagslättja, #004

26 Jan

Sitter på ett av stans konditorier med en stor semla framför mig. Den ska snart vara slut!
Tidigare var jag och tittade på en radhuslägenhet några kvarter från där jag bor. Jag har länge varit intresserad av att bo där, men det är sällan det är några lägenheter till salu. Det jag saknar från när jag bodde i hus är det där att kunna gå ut och sätta mig och här har varje lägenhet en lite uteplats. Dock tror jag hoppar att ge mig in i nåt med den här, den kändes lite för sliten och låg lite för nära vägen.
Nu känns det återigen som om jag kanske skulle ha en sommarstuga istället. En liten, inte så långt hemifrån. Med moderna bekvämligheter. Så kunde man i princip bo där på somrarna . Jag har en på kornet som jag varit och tittat på, men priset är ett överpris. Är den kvar i vår kanske jag kan lämna ett skambud!

20130126-134048.jpg

Kommentera

