Kort-kort, #015

6 Feb

Dagens inlägg blir av det kortare slaget på grund av tids- och fantasibrist.

Jag har börjat en fortsättningskurs i mediyoga idag efter jobbet och det känns så bra. Vi är en liten grupp på fem personer + lärare i ett litet rum och det känns intimt och bra. Vi yogar inte bara utan pratar lite före och efter också. Nu sitter jag här och är alldeles avslappnad och fin.

Konstaterar också att min tjej, mitt yngsta barn, fyller 28 år idag. Alltså är jag svingammal. Fast jag började ju rätt tidigt. Och jag känner mig inte så gammal. Så det så!

Nu ska jag se Uppdrag Granskning för en gångs skull.

Kommentera

