Ritualer, #029

20 Feb

Efter en kursdag i Stockholm möter jag upp dottern som bor 500 m från kurslokalen. Äntligen får jag se hur hon bor och träffa deras söta lilla kattunge. Jag blir bjuden på hallonkaka, sedan skyndar vi oss in till centrum. Det är en enda sak jag vill handla när jag är här. Stötte på Rituals underbara duschmousse när det var med i en Glossybox förra året. Doften är underbar och känslan, wow. Billig är den inte men otroligt dryg. Det enda kruxet är att Rituals bara finns i Stockholm. Så nu passar jag på att köpa på mig lite grand. Och nej, duschkräm och sånt omfattas inte av köpstoppet jag skrev om förut.

20130220-214725.jpg
Efter det, ett litet besök på Designtorget innan vi åker ut till hotellet igen, där jag bjuder på middag innan hon går hem till sig igen för att plugga. En bra kväll!
Imorgon är det kursdag två, sedan blir det tåget hem igen.

Kommentera

