Nervös, #032

23 Feb

Ok. Jag är nervös. Men jag måste våga, annars kommer aldrig något att hända.

I morgon eftermiddag ska jag möta en man för en kopp kaffe. Vi har inte pratat ännu, bara skrivit till varandra, först på MP sedan via SMS.

Alltså, han verkar vara precis i min smak, åtminstone mentalt. Han förstår vad jag skriver och vi talar samma språk. Vi verkar ha många gemensamma beröringspunkter.

Nej, jag är nog mer förväntansfull än nervös. Jag ser fram emot att få prata med honom. Samtidigt vill jag inte ha för stora förhoppningar heller för att inte bli besviken.

Jag går dit med ”skräckblandad förtjusning” som jag skrev till honom nyss. 🙂

2 svar to “Nervös, #032”

  1. iashemlis februari 24, 2013 den 9:30 f m #

    Heja heja… Vi hurrar för kärleken… haha*

    • Anna Kristina februari 24, 2013 den 9:32 f m #

      Aja, vi får väl se hur det låter i kväll…vågar inte ropa hej.

Kommentera

